Brukte varer og varer fra konkursbo selges i utgangspunktet “as is”, med de begrensninger dette medfører. Naturligvis skal en vare virke og være beskrevet riktig når handelen finner sted, med mindre noe annet er angitt i annonsen, men utover dette kan vi som regel ikke tilby noe fremtidig garanti. Dersom produsent tilbyr egen garanti, kan man naturligvis gå direkte på denne, men dette kan vi dessverre ikke håndtere gjennom vårt system. Dersom man på en brukt gjenstand finner avvik fra forventet tilstand, må reklamasjon skje umiddelbart etter mottak. Mangler kan ikke gjøres gjeldende i ettertid. Vi oppfordrer derfor til å sjekke/kontrollere kjøpt gjenstand så snart som mulig etter at handel har funnet sted, slik at eventuelt reklamasjon kan avklares så hurtig som mulig. Faktisk belastet frakt, tur eller retur, vil i utgangspunktet ikke bli refundert ved eventuell reklamasjon, med mindre uaktsomhet fra vår sin side kan påvises, eller man enes om annet. Normalt er det ingen angrefrist hos oss, med mindre dette er avtalt på forhånd. Alle kjøpere oppfordres til å besiktige vare før handel skjer. Dersom dette ikke er hensiktsmessig, kan vi sende vare, men dette utløser ingen angrerett, med mindre vare har vesentlig avvik i forhold til oppgitte opplysninger. Dette gjelder også dersom privatperson ønsker å handle hos oss.

Dersom man før kjøpet har særskilt avtalt andre betingelser, f.eks. åpent kjøp i en periode, angrefrist eller liknende gjelder naturligvis dette, vennligst påse at slike spesialavtaler blir påført ordre/faktura, så slipper vi diskusjoner i etterkant. Kjøper oppfordres uansett til å undersøke/besiktige varen før handel skjer, da man har begrenset reklamasjonsrett i etterkant.

BARE FORNØYDE KUNDER

Vi tar kundeservice til det neste steget, og sørger for at alle våre kunder blir møtt av profesjonelle og hyggelige medarbeidere.